Online Fatura Talep Dokümantasyonu


1/14 - Portal uygulamasına giriş yaptıktan sonra sol menüden “Finans” > “Döner Sermaye” altındaki “İşler” tıklanır.

1


2/14 - “İşler“ sayfasında ilgili iş seçilerek “Detay” butonuna tıklanır ve “İş Detay” sayfası açılır.

2


3/14 - “İş Detay” sayfasında “Fatura Talepleri” sekmesine gelinir ve “Fatura Talebi Oluştur“ butonuna tıklanır.

3
​​ 


4/14 - “Fatura Talep” sayfasındaki tüm alanların doldurulması ve talebe fatura kalemi eklenmesi gerekmektedir. Müşteri alanlarına yazılacak bilgiler bilinmiyorsa “Müşteri Ara” butonuna tıklayarak ilgili kişi aranabilir.

4

 

5/14 - “Müşteri Ara” ekranındaki alanlardan en az biri doldurulmalıdır. “Ara” butonuna tıkladıktan sonra çıkan sonuçlardan ilgili kişi seçilerek faturaya eklenebilir.

5


6/14 - Faturaya kalem eklemek için “Faturadaki Kalem Listesi” panelinin sağ üst köşesindeki “Ekle” butonuna tıklanır.

6


7/14 - Gelen penceredeki tüm alanalar doldurulur ve “Ekle” butonuna tıklanır.

7


8/14 - Eğer talep parası yatmış bir fatura için oluşturulacaksa ilgili alan değiştirilir.

8



9/14 - Faturaya para eklemek için “Faturadaki Para Listesi” panelinin sağ üst köşesindeki “Ekle” butonuna tıklanır.


9


10/14 - Gelen ekranda projedeki ilgili para seçilir. “Gelir Tipi” ve “Miktar” alanları da doldurulduktan sonra “Ekle“ butonuna tıklanır.

10


11/14 - Eğer para listede bulunamadıysa “Para Eşleştirme Talebi” gönderilmesi gerekmektedir. Bunun için “Faturadaki Para Listesi” panelinin sağ üst köşesindeki “Para Ara” butonuna tıklanır.

11



12/14 - Gelen ekrandaki tüm alanlar doldurulur ve “Eşleşme İsteği Gönder” butonuna tıklanarak talep Döner Sermaye’ye iletilir.

12



13/14 - Yukarıdaki adımlar takip edildikten sonra “Kaydet” butonuna tıklanarak talep Döner Sermaye’ye iletilir.

13



14/14 - Fatura talebi kaydedildikten sonra durumu “İş Detay” sayfasından takip edilebilir.

14
​​